Beauty Sessions: Garnier BB!


Τις BB creams κάποιες μπορεί  να τις ξέρετε ή να τις έχετε ακούσει! Εξάλλου είναι εδώ και καιρό το πιο hot trend ομορφιάς στο εξωτερικό. Αυτό όμως που μπορεί να μην ξέρετε είναι ότι τώρα η ΒΒ cream είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα από την Garnier??!! :)))

Συνεχίζοντας λοιπόν τα beauty session posts με δικά μου αγαπημένα προϊόντα, θέλω να πω ότι η BB cream της Garnier  βρίσκεται τον τελευταίο καιρό μόνιμα στην τσάντα μου!

Τι είναι η BB cream? Τα αρχικά σημαίνουν blemish balm και αποκαλύπτουν την αρχική ιδιότητα που είχαν οι συγκεκριμένες κρέμες να χρησιμποιούνται για επούλωση και ανάπλαση της επιδερμίδας έπειτα από χειρουργικές επεμβάσεις. Σήμερα αποτελούν cosmetic hit  διότι προσφέρουν πολλές ιδιότητες μαζί!
Η BB cream της Garnier  1.ενυδατώνει  2. καλύπτει ατέλειες  3. έχει SPF15  4. δίνει λάμψη στην επιδερμίδα και 5.έχει και αντιγηραντική δράση! Το τελικό αποτέλεσμα? Το ιδανικό natural look! Με λίγα λόγια τα κάνει όλα και συμφέρει - ναι είναι και οικονομική!
Μυρίζει τέλεια, απλώνεται πολύ εύκολα και μπορείς ανά πάσα στιγμή να τη φορέσεις, γι'αυτό άλλωστε την έχω πάντα μαζί μου!


Διαθέσιμο σε 2 αποχρώσεις: light & medium Εγώ προτίμησα τη medium.

Where can I find the.. Garnier BB cream
Για όλο το Δεκέμβριο αποκλειστικά στα Hondos Center!
 
Thank you Garnier!

xx
tina

8 comments :

  1. Thanx for sharing! Tha paw kiolas simera na tin parw :)
    kisses

    ReplyDelete
  2. euxaristw polu sweetheart gia to sxolio sou!!to blog sou einai polu endiaferon! idi me epises gia to proion tis garnier!kisses from http://fashionlumiere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Seems interesting, I'm thinking of trying it out!

    http://astylishnotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. πιστευω ειναι αυτο που μου ταιριαζει!!! θα το δοκιμασω σιγουρα!!!

    ReplyDelete
  5. tha to dokimasw sigoura

    ReplyDelete
  6. Ωραίο Χριστουγεννιάτικο δώρο !!!!!!!!
    Καλή χρονιά με ΥΓΕΙΑ !!!

    ReplyDelete