Jennifer's boots..

Είμαι μία ακόμα κοπέλα που αγαπώ να ακολουθώ και να παρακολουθώ τη μόδα, αλλά που μέχρι πριν λίγο καιρό πίστευα ότι δεν υπήρχε πια ελεύθερος χώρος για μία ακόμα "μουρλή που θέλει να ασχοληθεί με τη μόδα"...
Τον τελευταίο καιρό όμως άλλαξα γνώμη. 
Και όχι γιατί δεν υπάρχουν αρκετά blogs και sites σχετικά με τη μόδα. Όχι...ίσα ίσα το ακριβώς αντίθετο. Υπάρχουν άπειρα πιστέψτε με... 
Όμως κατάλαβα ότι όσα και να υπάρχουν, αν ψάχνω να βρω ένα ρούχο-τσάντα-παπούτσι που θέλω πραγματικά να αποκτήσω, ε τότε θα μπω.
Ακόμα κι αν απλά θέλω να ικανοποίησω την περιέργεια μου για το τι φόρεσε η τάδε, θα μπω και θα ψάξω.
Σκοπός μου λοιπόν είναι μέσα από αυτό εδώ το blog να προσπαθήσω να κάνω την fashion online ζωή σας λίγο πιο εύκολη και ευχάριστη. 
Όνειρό μου είναι κάθε πρωί να μπαίνουν όλες μου οι φίλες (πραγματικές και διαδικτυακές) και να διαβάζουν τις αναρτήσεις μου. Πριν πιάσουν δουλειά, τη στιγμή που πίνουν την πρώτη γουλιά του καφέ, να μπαίνουνν στο blog μου και να βλέπουν τι έχω ανεβάσει...
Αντί να πληκτρολογούν στο search tab "where can i find the dress angelina wore...", να μπορούν να δουν όλες τις τελευταίες εμφανίσεις των αγαπημένων τους star με όλες τις λεπτομέρειες των outfits που επέλεξαν...Μεγάλο όνειρο δε λέω, αλλά τι πειράζει. Όνειρο είναι.   
Και θα ξεκινήσω λοιπόν ευθύς αμέσως με την πρώτη μου ανακάλυψη που έχαιρε μεγάλης αποδοχής... 
The story: 
Τρίτη απόγευμα η αγαπημένη συνάδελφος και φίλη Αγγελική μου λέει: 
"Τινάκι είδα κάτι μπότες που φοράει η Jennifer Aniston και θέλω να μου πεις αν ξέρεις τι είναι?" 
Με άνεση και υπερβολική αυτοπεποίθηση απάντησα "Ναι, εννοείται..". 
Και ξεκίνησε η έρευνά μου με μία Τίνα σίγουρη ότι μέσα σε λίγα μόλις λεπτά θα βρει το σχεδιαστή. 
Αμ δε...

http://4.bp.blogspot.com
Ιούλιος 2010: H Jennifer Aniston εθεάθη με αυτές τις ομολογουμένως καταπληκτικές μπότες μέχρι το γόνατο,  στο LAX. Όλα τα fashion blogs σχολίαζαν το πόσο ωραίες ήταν, κανένα δεν ανέφερε το σχεδιαστή.































Νοέμβριος 2010: Η Jennifer Aniston στα γυρίσματα της τελευταίας της ταινίας Wanderlust ΞΑΝΑ εμφανίζεται με τις ίδιες μπότες σε άλλο χρώμα. Σχεδιαστής πουθενά...Εγώ έξαλλη!  Να ψάχνουμε σαν τρελλές..







































Σχεδόν μια μέρα μετά το μυστήριο λύθηκε...Tις βρήκα..ή καλύτερα τις βρήκε..
Κάποια άλλη ακόμα πιο "μουρλή" από εμένα που την ευχαριστώ.
Lanvin boots http://www.net-a-porter.com/product/95071

Και έτσι ήμασταν όλες χαρούμενες...όχι γιατί τις πήραμε...ούτε καν...
Αλλά γιατί βρήκαμε τι είναι..
Σε επόμενη ανάρτηση (αν υπάρξει ;)) θα προσπαθώ να δίνω και οικονομικότερες λύσεις.

Αυτά αγαπημένες, μέχρι την επόμενη φορά. 

ΧΧ

Υ.Γ.: Thank you Α. Τ. :)





No comments :

Post a Comment